Ohjelmisto ei tuota ilman käyttäjiä.
Jokaisen ohjelmistotalon tavoitteena pitää olla
käyttäjäystävällisten palveluiden tuottaminen.
Käyttöliittymäsuunnittelu eli User interface ja Käyttäjäkokemussuunnittelu eli user experience käsittää verkkosivustojen, -kauppojen ja applikaatioitten käyttäjäkokemuksen suunnittelu- sekä kehitysprojektit.
Verkkosivustojen, verkkokauppojen
sekä ohjelmistojen käyttöliittymä & käyttäjäkokemuksen kehitysprojektit tiiviissä kommunikaatiossa ja yhteistyössä asiakkaan kanssa.
tietokoneella ja mobiilissa.
90 € alv 0% / h
Tarkka työaika-arvio projektikohtaisesti
tarjouksen yhteydessä.
Katso projektiin valittavissa olevat palvelut alta
UIX Auditointi & valmennus on kätevä
vaihtoehto silloin, kun sovelluksen ulkoasu tehdään joko talon sisäisesti, tai vakituisen palvelumuotoilijakumppanin kanssa, tai kun haluat kehittyä ohjelmistokehittäjänä tekemään parempaa käyttöliittymää.
Katso paketit tästä
Sovi tapaaminen ja jutellaan lisää. Se ei maksa mitään.
- Asiakastapaamiset
- Projektikohtaisesti sovittavissa
olevat toimitettavat (Deliverables) kuten:
- Käyttäjäryhmän alkukartoitus
- Käyttäjäkysely
- Arvolupaus canvas
- Business model canvas
- Brändin ulkoasu
- Palvelupolku / Käyttäjäpolku
- Rautalankamalli (wireframe)
- Käyttöliittymä
- Klikattava prototyyppi
- Investor dekki 12 diaa
- MVP:n Käyttäjäkehitys
- Ominaisuuksien jatkokehitys
UI ja UX näkökulmalla.
- Ratkaisun alkututkimus
- Tapaaminen ja kohtelias,
rakentava palaute ratkaisusta
- Muutosehdotukset
- Suora pikaviestiyhteys muutosten teon aikana
- Jälkipuinti toisessa tapaamisessa
& läpikäynti mitä tehtiin
250 € alv 0% / henkilö.
Lue lisää täältä
Alkukartoituksessa käydään aina läpi yrityksen tärkeimmät tavoitteet ohjelmiston tai palvelun suhteen, kriittiset tiedot joita asiakas tarvitsee asiakasmatkallaan sekä muut onnistuneen projektin kannalta relevantit seikat kuten brändin yhtenäisyys.
Toisessa vaiheessa luomme yritykselle palvelun "rautalankamallin" eli rakennuspiirustukset, jonka perusteella kokonaisuuden ulkoasu tuotetaan.
Kun rautalankamalli on valmis, aloitetaan palvelun kokonaisuuden suunnittelu. Käyttöliittymässä tämä tarkoittaa visuaalisia leiskoja, jotka miellyttävät käyttäjän silmää ja myötäilevät yrityksen brändiä,
mutta parantavat käyttäjäkokemusta
Viimeisessä vaiheessa suunnitelma viedään toteutukseen ja asiat toteutetaan teknisesti. Teknisen toteutuksen jälkeen asiakas aloittaa seurannan jotta tiedetään, vaatiiko käyttäjäkokemus viilausta ja miten paljon kehitystyö tuottaa yritykselle.
Sovi tapaaminen ja jutellaan lisää. Se ei maksa mitään.